Testuj Yamahę R7 na torze. Yamaha R3 też będzie na Ciebie czekała
Pomiar czasu, opieka instruktorów, kontrolowane warunki. Do tego motocykle Yamaha R7 i Yamaha R3 dostępne na miejscu do testowania. Zobacz track day, jakiego jeszcze u nas nie było.
ZAPISZ SIĘ TUTAJ ! >>
Komentarze 22
Poka¿ wszystkie komentarzeMotocykl to nie skoda fabia. Je¿eli co¶ wygl±da jak streetfighter to powinien i¶æ za tym jaki¶ minimalny postep. Patrz±c na moce motocykli dekadê temu, ok. 130 koni przy 0,8 litra i ok. 150-160 przy 1 litrze powinno byæ standardem. Do tego aluminiowa rama i wahacz i troche lepsze ni¿ bud¿towe zawieszenie - nawet za cene lekkiego wsrostu ceny, zw³aszcza ¿e czê¶ci mo¿na ¶ciagaæ z niezmienieanych od lat supersportow (dotyczy zwlaszcza znajdujacych sie w zastoju japonczyków, bo aprilia i ducati ida sluszna droga). chyba ze wolisz zeby "streetfigtery" 0,8 litra mia³y za 10 lat 105 koni a za 20 lat - 90 koni..ciezka rame, skrzynkowy wahacz, zawieszenie bez regulacji i opony z chin - skoro tak lubisz....
OdpowiedzTwój tok my¶lenia jest dekadê temu, motocykl to nie tylko moc !! Aluminiowa rama, wahacz,lepszy zawias i du¿a moc= Z 1000
Odpowiedz